joi, 17 noiembrie 2011

Vreau sa vad Praga...


Am primit aseara de la agentia de turism prin care merg de obicei in vacante o oferta tentanta de a vizita Praga si Bratislava in perioada 24-27 noiembrie 2011...Waw, e minunat mi-am zis...doresc de multa vreme sa vizitez Praga„orasul de aur”, orasul incarcat de istorie si romantism... dar... Nu...nu...gresesti daca crezi ca nu am concediu...tocmai am, exact in perioada aceasta...parca cei de la agentie mi-ar fi ghicit dorinta...ori le-a soptit ingerul meu pazitor ceva...O sa-l intreb... Problema e alta...nu, nu e vorba de bani...nu costa mult...e chiar foarte rezonabil...problema e ca...nu vreau sa merg singura intr-un oras atat de romantic...
Vreau sa simt sfarsitul toamnei in Praga...sa miros frigul care insoteste inceputul iernii si aromele cafenelelor si ...sa simt cum imi intra in vene romantismul orasului...sa citesc din priviri povestile stradutelor vechi...sa ma bucur din tot sufletul de minunatiile de acolo... sa am cu cine impartasi aceasta experienta unica, fara a fi nevoita sa astept sa mi se adreseze cineva din grup....Ei asta, e ! Poate voi pleca totusi singura, mai am vreo 4 zile la dispozitie sa decid...voi vorbi in gand...ori poate nu...cine stie?...Poate ma vei insoti tu....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu