marți, 22 noiembrie 2011

Buna seara...Noapte buna...


Buna seara..ce mai faci?... as fi preferat sa vad, si atunci nu mai avea sens sa intreb, dar, deoarece nu e posibil ..a vedea.. intrebarea devine si pentru mine cea mai importanta intrebare ...nu pentru ca e prima, ci pentru ca intr-adevar vreau sa stiu... deci, ce mai faci?

..Vreau sa stiu ce faci...doar urmaresc gandul, si-l citesc...gandul meu accepta sa ma ghideze si ma face sa plutesc, sa -l urmaresc, sa-l inteleg.. .simt cum imi dirijeaza scrisul...doar degetele joaca pe tastatura leptopului pentru a scrie si simt ca as fi rezemata pe niste panze calde , usoare si zburatoare...plutesc si gandesc, apoi desenez cuvintele ce urmeaza...in aceasta seara cand aerul e cam rece...eu ma gandesc la tine...privesc fotografia ta...si-n gand te cuprind in brate...te sarut si-ti spun : „O seara frumoasa sa ai, dragul meu si o noapte linistita”.Noapte buna, dragul meu. Si-un pupic...de la mine....desigur.


noapte-buna-somn-usor.jpg (620×465)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu