miercuri, 9 noiembrie 2011


De unde atata rautate si invidie in lume?...Nu pot sa inteleg ... Ce au atata de invidiat la mine?...De ce cauta mereu unele femei sa-mi faca rau?...Cine le da dreptul sa fie rele cu mine?...Eu sunt o persoana plina de bunatate...nu am facut rau nimanui...imi vad de viata mea...chiar nu ma intereseaza deloc ce fac sau ce au altii...Eu am ceva mult mai de pret decat ele: SUFLETUL...E cea mai mare avere a mea...Si sunt foarte bogata...sufletul meu e urias si cald...Nimeni, nimic si niciodata nu va reusi sa-l schimbe...e sufletul meu...nu e de vanzare...nu e de inchiriat...nici de imprumutat nimanui...Am invatat ceva: cea mai buna arma impotriva celor rai si invidiosi e indiferenta...pur si simplu ce spun si ce fac ei nu ma intereseaza. Am impotriva lor cel mai bun scut: credinta in Dumnezeu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu