sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Bucuroasa........

Sunt bucuroasaaaaaaaa....am reusit....mi-am incaltat masinuta cu cizmulitele de iarna...Am fost prima la service si toata lumea de acolo se invartea in jurul ei sa o incalte...va dati seama ce fericita era...atat de curtata...A durat putin...numai bine sa ma joc cu o superba catelusa care nu se mai dezlipea de mine si era gata-gata sa vina cu mine acasa...Zau ca as fi luat-o...ma privea in ochi cu atata dragoste ca m-am topit...Doamne...cata dragoste pot oferi unele animale...neconditionat...pacat ca nu o fac si oamenii...Ei...ce sa va mai spun...pe drumul spre casa masinuta mea torcea...fericita ca un motan satul, intins in fata focului din camin...iar daca ea e fericita si eu sunt...suntem amandoua pregatite pentru primul fulg de zapada...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu