sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Plimbarea de sambata dimineata


Brrrrrrr...am iesit din nou la mers alert cu betele de trekking...pentru unii” ciudatul mers nordic”. Afara erau doar -3 grade Celsius, asa ca la tinuta mea am adugat o caciulita in culorile curcubeului...Ziceam ca o sa-mi fie frig...dar nu mi-a fost...m-am incalzit dupa cativa pasi...si a fost atat de bine...relaxant si revigorant. Ador coloritul frunzelor aramii si ruginii care zboara in batute de vant in fata pasilor mei ... lumina blanda care invaluie dimineata...sunetele orasului care se trezeste la viata...Pe strada...doar cativa trecatori zgribuliti de frig care imi aruncau priviri mirate...si cateva masini grabite sa scape de traficul infernal de peste zi...Totul insa m-a binedispus...m-a incarcat de energie pozitiva...asa ca te imbratisez sa ti-o transmit si tie. O zi minunata sa ai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu