vineri, 18 noiembrie 2011

Viata pe un peron...


Sunt intr-o gara...vin trenuri...Coboara o multime de lume grabita, lovind in stanga si in dreapta cu bagajele nefiresc de mari...urca altii...inghesuindu-se cu nerabdarea unor copii la vederea unor dulciuri...Crezi ca trenul va pleca fara tine?...Unde te grabesti?...Viata trece tot atat de repede chiar daca te grabesti...Ia-o mai usor...Exista timp pentru toate...Priveste putin in jurul tau...sunt aici...nu ma vezi? ...Ai grija cum pasesti...bocancul tau e pe cale sa ma striveasca...Auu...repede ma feresc de unul si cat pe ce sa ma calce un altul...si zau asa, nu mi-ar pica de loc bine sa fiu strivita...sunt atat de fragila... sunt doar o raza de suflet...Vroiam si eu sa plec intr-o calatorie cu trenul...sa vad lumea...dar nu apuc niciodata sa urc...e prea mare aglomeratia...si nu ma ajuta nimeni...asa ca stau aici de-o viata...pe peron...asteptand un moment prielnic...sa plec...Am auzit ca la noapte va veni un tren special...voi sta mai aproape...si voi urca cu orice pret...Ma voi catara pe umeri...pe bagaje...pe orice mi-ar sta in drum...E trenul cu care trebuie neaparat sa plec...nu mai vreau sa stau pe peron asteptand un tren in care nu pot sa urc...si voi pleca sa-mi urmez visul...visul unei raze de suflet...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu