joi, 24 noiembrie 2011

Vise

Iarna e aici...afara... musca cu dintii gerului toate fapturile...cladirile...copacii  plini de promoroaca isi apleaca tristi crengile...Timpul nu moare...tine ochii inchisi sa nu vada amorteala din jur...un prim pas spre linistea lumii...spre nemurire...Cuibarita pe fotoliu visez...visez cu ochii deschisi la tine...la intrebarile pe care nu ti le-am pus de teama ca vor ramane suspendate in aer...intrebari nerostite...poate tu le-ai ghicit...poate stii de ce mi-esti drag...poate o sa-mi dezlegi taina dorului...Ce va fi maine?...o sa stiu abia cand se va intampla...maine...Nu stiu unde sa te caut...unde esti...pe ce meleaguri te cauta franturile mele de vis colorand in albastru sunetul pasilor tai...Eu te astept, dragul meu...aici... acasa...Simt ca si tu ma cauti cu disperarea celui ce si-a pierdut viitorul...ma vei gasi...sunt aici...nu visa fara mine...

visand la tine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu