joi, 10 noiembrie 2011

Cine se scoala de dimineata...

Ma trezesc in fiecare zi cu noaptea-n cap...ca e zi de lucru...ca e weekend...si fac asta de cand eram copil de scoala...Tot timpul ma trezeam inainte de primul strigat al cocosului...inca de atunci simteam cum fuge timpul ...nu aveam niciodata suficient timp pentru a citi...adica...daca s-ar fi putut 24 din 24 de ore...Nu am nevoie nici de ceas desteptator...nici de alarma telefonului, sa ma trezeasca...ce sa mai vorbim de zgaltait...Desigur, primul lucru pe care-l fac e sa-mi pregatesc cafeluta cu multa scortisoara...imi place la nebunie gustul si aroma cafelei caldute...aburii care-mi gadila placut mirosul din cana luata si mangaiata in palme...Cuibarita comod pe scaunul mare al biroului aprind o tigara...privesc incolacirile de sarpe ale fumului ce izvoraste din ea...mai sorbesc din cafeluta...mai trag un fum de tigara...ce rasfat...E liniste...lumea doarme...nu se aude liftul, nu circula masinile...doar eu si lumea virtuala...si, desigur, gandurile mele...Cineva mi-a facut un apel aseara pe telefonul mobil... Nu cunosteam numarul, asa ca nu am raspuns...Nu a mai insistat...Ma intreb cine o fi fost? Greseala...nu prea cred...ar fi asteptat sa raspund...Cineva totusi se gandeste la mine...oare cine?... Ai fost tu?..."Cine se scoala de dimineata departe ajunge" spune un proverb...uite ca eu am ajuns pe blog...sa-mi scriu gandurile...si sa ajung departe...daca nu fizic, macar virtual... asa am ajuns la tine sa iti ofer cu drag o cafea calduta cu multa scortisoara si sa iti doresc sa ai o zi fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu