joi, 24 noiembrie 2011

Vis de ceata


E frig...afara e o ceata atat de densa incat se zaresc doar umbre de trecatori grabiti si luminile palide ale farurilor de masina. Totul a incremenit ...doar ceata se joaca invaluind tot ce o inconjoara ..alearga spre lumina...umbrele pe care le seamana in drum par infricosatoare...Copacii au devenit stranii...ceata frematandu-le coroanele desfrunzite le da forme si umbre ciudate...Daca privesc pe geam...pot sa cred ca sunt la Londra...oricum nu am vazut-o niciodata...macar acum pot sa-mi inchipui ca sunt acolo cu ochii atintiti spre Big-Ben...poate zaresc ceva din el...Vezi tu pe unde-mi umbla gandurile....eu abia zaresc mohoratul bloc vecin...Ei da...daca m-as putea transforma intr-un fuior de ceata...as putea sa ajung la tine...asa...pe furis...si cand ai iesi ti-as mangaia obrazul...te-as imbratisa...Uite...as putea sa intru pe cos...sa sting focul din semineu si tu sa te apropii...sa-l aprinzi din nou...te-as necaji putin...l-as stinge de multe ori...ca sa te am aproape...Vis de seara...vis de ceata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu