sâmbătă, 19 noiembrie 2011

„Micuta” si cizmulitele de iarna...


Vine iarna...de cateva nopti e mai frig...cam -5 grade Celsius...asa ca dimineata, „micuta”...asa ii spun eu masinutei mele...e „carunta”. Nu ca ar fi „batrana”... doar ca se albeste de la ger...dar o”scutur” putintel si e gata de drum...are nevoie doar de cizmulite pentru iarna...Noroc ca pana acum baba Iarna nu a cernut faina zapezii peste oras...altfel mergeam la birou ...step by step...Am cautat...am cautat pana am ametit...au cautat si prietenii... si cunostintele...si colegii...efort comun...toata lumea mi-a sarit in ajutor. Eiiii, si dupa mai bine de o luna si jumatate de cautari...aseara am aflat ca azi o voi incalta pe micuta cu noile cizmulite....noi...nu”second hand”...Abia astept sa vad cum ii vin...pana acum a purtat doar incaltari mai usoare...se va fuduli oare?...Oricum stiu ca ii vor veni bine si-i vor tine de frig...iar pe mine o sa ma scuteasca de niste amenzi „usturatoare”...La ea a venit deja Mos Nicolae...mie ce-mi va lasa oare in cizmulite mosul?...Sunt tare cuminte...Abia astept sa vina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu