duminică, 6 noiembrie 2011

Eu sunt inca un copil

Copilaria...ce amintiri frumoase despre varsta la care singura mea grija era joaca ...Cineva imi spunea ca nu ajungi in "imparatia cerurilor" daca nu ramai sufleteste copil. Eu sunt încă un copil...inca mai pastrez jucarii de plus si le strang cu dragoste in brate...toate au nume...vorbesc cu ele despre ceea ce mi se intampla...nu am pe altcineva cu cine sa-mi impart bucuriile si tristetile...si ele ma asculta...in tacere, asteptand imbratisarea mea. De câteva zile mă tot gândesc la asta... la copilul din mine...Mult timp l-am ignorat... l-am ţinut ascuns..., deşi era mereu cu mine, în mine, în toată fiinţa mea... acum, după atâta timp, îl scot la lumină să vadă ce frumos am crescut şi câte îi datorez pentru tot ceea ce m-a învăţat. Copilul din mine zburda… uneori ma uimeste si pe mine cat de liber e!... sunt oameni care-l considera enervant...nu-mi pasa,sunt oameni care nu-l accepta... dar cu toate astea el continua sa se manifeste, iar eu il las, pentru ca-l iubesc si vreau sa-l pastrez in mine pana la adanci batraneti… sau pana cand am sa inchid ochii, oricare se va intampla mai intai. Copilul din mine mi-a daruit multe: inocenta, bunatatea sufletului, lipsa invidiei si a rautatii.Sa stii sa fii copil nu inseamna imaturitate, asa cum majoritatea cred...din pacate...ci sa stii... sa te bucuri de orice lucru, cat ar fi el de mic...sa-ti imparti cu generozitate iubirea si inocenta sufletului...Iubesc copilul din mine...
 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu