luni, 28 noiembrie 2011

Iubirile adevarate...


Mi-e dor de tine...in fiecare zi simt o chemare, un fior ce imi cutremura trupul si inima... Doamne, cat de mult as vrea sa te simt aproape...Te strig, clipa de clipa...dimineata nu poate incepe fara sa ma gandesc la tine...fara sa te chem langa mine...iar, seara...gandurile mele se indreapta spre tine...oare unde esti? Simt ca esti foarte departe de mine...gandurile mele nu au cum sa ajunga la tine...iti aud glasul in suflet...iti vad chipul in minte...rememorandu-mi clipa de clipa surasul, ochii, buzele...Te caut...dar nu te gasesc...Te strig...dar nu ma auzi... Privesc in jurul meu...dar nu te zaresc ...De ce te caut cand nu ma regasesc in nimeni si in nimic?...Credeam ca voi putea sa te uit...ca vei ramane departe de gandurile mele...dar... Se spune ca iubirile adevarate nu mor niciodata...De ce taci?...Simt ca si tu ma iubesti...chiar daca esti departe de mine...Poate intr-o zi nu vom mai exista fizic...vom trece dincolo...pe celalalt taram...dar sufletele noastre cu siguranta vor ramane impreuna in eternitate... sunt suflete pereche...ele nu mor niciodata...asa cum nu mor nici iubirile adevarate...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu