sâmbătă, 31 decembrie 2011

Singura de Anul Nou...

Ei...asta e...Decat cu cine nu-mi place...mai bine singura...voi reusi sa trec cu bine in 2012... doar am petrecut atatea Revelioane in doi...adica eu si cu mine...Se spune ca in aceasta noapte trebuie sa porti ceva nou...lenjerie intima rosie...sa ai bani la tine...sa nu ai datorii...M-am pregatit si eu putin...am o pijama noua rosie, asa ca voi arata foarte bine imbracata cu ea...am si papucei de casa noi ...tot rosii...cu urechi de iepuras...mi i-a facut cadou surioara mea...voi fi asortata si trendy pentru noaptea asta...papuceii au blanita...O sa iau cardul la mine...sa fiu sigura ca am ceva banuti...asa voi avea si la anu'...Datorii nu am le-am platit pe toate...nu suport sa fiu datoare cu nimic...nici macar cu un zambet...doar rautatilor nu le raspund...acolo raman datoare mereu...nu de alta...dar nu-mi murdaresc sufletul cu mizeria aruncata de altii...Am pregatit doua bucati de peste, asa cum cere traditia...somon...e taaare bun...doua bucati pentru ca suntem doua persoane la masa...eu si cu mine...Si ca sa nu pierd vremea degeaba...voi scrie...nu aici, pe blog...voi scrie pentru sufletul meu...Poate imi voi scrie o scrisoare de dragoste...asa cum mi-as dori sa primesc de la ipoteticul meu iubit...Si o sa ma gandesc la vara...la cele trei saptamani pe care le voi petrece in iunie-iulie in Grecia...ratia mea de fericire si libertate... Voi saruta la miezul noptii sub vasc fotografia unui barbat minunat...nu conteaza cine...orice poza de pe net poate fi printata...voi gasi eu acolo imaginea barbatului ideal...In mod sigur voi desface o sticla de sampanie buna...si voi turna in doua pahare...asa fac in fiecare an...si ne uram "La multi ani!" ...eu si cu mine...cea veche si cea noua...Si nu voi uita sa-mi pun o dorinta la miezul noptii...poate se va implini...Si pentru ca mai sunt doar cateva ore ...in Noul An ce vine iti urez sa ai cele mai dulci zile de luni, cele mai perfecte zile de marti, cele mai frumoase zile de miercuri, cele mai fericite zile de joi, cele mai prietenoase zile de vineri, cele mai de succes zile de sambata si cele mai pasionale zile de duminica. La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu