joi, 15 decembrie 2011

Noaptea albastra de Craciun

A trecut si 2011...nu stiu cum a trecut atat de repede...Craciunul si Anul Nou bat la usa...Ce imi rezerva oare 2012? Stii ce imi pare rau?...nu stiu unde au zburat zilele cu soare...au ramas intiparite in amintirea pasilor pe nisipul ud...ori in valurile inspumate ale marii? Ma doare amintirea lor...si mai mult ma doare ca nu am reusit sa inghet timpul, zambetul soarelui ce-mi mangaia fata, clipele de bucurie si imbratisarile date din tot sufletul... Acum e iarna...inca nu e prea frig...dar se pare ca in zilele urmatoare vine frigul ...si va veni si zapada...se va cerne peste oameni, peste suflete..sper sa nu troieneasca de tot sufletele...si asa multe sunt reci si amarate. Totul se schimba in fiecare clipa....uneori nu mai inteleg nimic...si ma gandesc ce cauta sufletul meu printre sufletele inghetate...el a ramas cald si bun, chiar daca uneori isi mai varsa cate o lacrima...o face in tacere...nimeni nu stie ce e acolo...inauntrul lui...in aparenta e vesel...deocamdata...dar oare, pana cand ?

Vine Craciunul...albastru...cu frig si gheata...poate si putina zapada...poate luna ii va accentua albastrul...va creiona pe el colinde si bucurie, cozonaci si vin fiert cu scortisoara si poate..ii va face mai buni pe toti, macar pentru cateva clipe...macar in noaptea albastra de Craciun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu