marți, 27 decembrie 2011

Marti, a doua zi de Craciun......

Marti, a doua zi de Craciun...Bine ati venit in lumea mea nebuna!...Nu sunt o persoana superstitioasa si..nu m-am gandit azi dimineata ca e marti...cum ieri am avut zi libera...am luat-o drept o zi de luni...dar ce zi...am ajuns acasa pur si simplu epuizata... Pe drept se spune ca martea sunt trei ceasuri rele... au inceput dis-de-dimineata la birou...parca nu mi-ar fi ajuns toata nebunia de sfarsit de an...Singura mea mangaiere e ca nu am provocat eu nimic, nici un rau nimanui... ceasurile rele si-au facut de cap in creierasul "superinteligent" al  unora ...destul cat sa-mi amplifice stresul  si sa ma scoata din tatani...imi venea sa-i fac frumusel pachet si sa-i trimit pe o straduta de pe deal...cred ca va imaginati unde anume...Acum ma simt bine...am spus si eu cuiva...m-am descarcat...Va multumesc pentru rabdare...sper sa nu fiu nevoita sa mai apelez la rabdarea  voastra...si nici sa va mai invit in lumea mea nebuna de la birou...Daca auziti pe undeva ca e nevoie de un paznic la far pe o insula pustie...nu uitati sa ma anuntati...merg cu placere...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu