miercuri, 14 decembrie 2011

Cum as vrea sa-mi petrec Craciunul…III

Ti-ai imaginat?...Probabil ca da...dar, cum fiecare are propria lui imaginatie…rezultatul difera.
Uite ca a sosit sania cu musafiri…ei intra primiti de cabanier si merg sa se cazeze in camere... desfac bagajele si pregatesc cadourile de Craciun. Fiecare va avea un mic cadou sub bradulet...nu cine stie ce...nu valoarea conteaza, ci gestul si surpriza pe care o produce atunci cand il desfaci... imbratisarile si bucuria. In livingul cabanutei se  aud in surdina colindele noastre traditionale…gazdele aseaza masa pentru noaptea de Craciun…ii ajut si eu putin…m-au “adoptat” din prima clipa si...oricum eu am pregatit deja surprizele. Afara s-a lasat deja intunericul, dar se vede suficient de la becurile care impodobesc cabana...uite-i ca apar...galagiosi ca niste copii...incepe bataia cu zapada...Auu...m-am trezit cu un bulgare in mijlocul fruntii...cineva ori tinteste prea bine, ori a gresit tinta...se mai intampla...oricum o sa am grija sa-mi iau revansa, dar voi avea grija cand tintesc....veselie mare... nimeni nu se supara ... Cei mai vanjosi au inceput sa faca trante prin zapada...baietii astia...tot timpul sunt gata de intreceri...Gazda ne pofteste in cabana sa ne incalzim la un pahar de vin fiert cu scortisoara...Ne asezam cu totii in living  si ne amintim cu drag de iernile copilariei, de nazdravaniile facute...de frumusetea Craciunului care parca il simteam altfel decat acum...era mai plin de bucurie, de spiritualitate... E seara deja...afara se aud pasi furisati prin zapada. Deodata, sub ferestre, se aude o colinda...voci puternice, barbatesti ne aduc in suflete povestea nasterii lui Iisus...Ma cuprinde emotia...toata lumea tace ascultand colindatorii...pacea, bucuria si spiritul Craciunului ne inunda inimile...imi simt ochii inlacrimati...e atat de frumos...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu