luni, 26 decembrie 2011

A trecut si Craciunul...

A trecut si Craciunul...nu a fost cel pe care mi l-as fi dorit...a fost un Craciun trist...cu cateva lacrimi...cu doua zambete adresate celor doi micuti care au venit sa colinde...cu telefoanele inchise...Oare al catelea Craciun petrecut de una singura?...nici nu-mi mai amintesc...le-am pierdut sirul si nu am chef acum sa ma apuc de socotit...Am intrat de cateva ori pe site-uri de socializare spre a spune " Craciun Fericit!" si altora ...care...ca si mine...erau singuri de Craciun...Ma gandeam ca poate anul acesta voi avea un Craciun mai vesel, cu cateva bucurii...dar ...nu a fost sa fie asa...Oare nu merit sa am un Craciun asa cum au altii...?Pana si vremea de afara a fost mohorata...parca ar fi iesit din sufletul meu sa se reverse in jur....Am scris cate ceva...nu legat de Craciun, desigur...apoi, m-am tot gandit la cei care au totul si sunt mereu nemultumiti...la cei care fac mofturi la masa, in timp ce altii nu au ce manca...la copiii care au Craciun in fiecare zi si nu stiu sa-l pretuiasca...la barbatii nerecunoscatori care intra sa flirteze pe net in timp ce sotia aduna masa si spala vasele...la cei care mint, jignesc si injura in sfanta zi de Craciun...Trist...A trecut si Craciunul...vine Anul Nou...nu-mi mai pun nici o speranta...nu mai visez la nimic...vegetez ca o frunza inghetata...poate e mai bine asa...macar nu sunt dezamagita de cineva....am sa ma gandesc doar la ziua de azi...Maine?..."E si maine o zi!"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu