miercuri, 21 decembrie 2011

Poate o sa ti se para ciudat...


Poate o sa ti se para ciudat dar...mi-e dor de tine...Se spune ca exista un dig al iubirii...nu stiai asta... si de acolo... pleaca din mine o punte ingusta catre inima ta.... Te-ai uitat vreodata la cer cautandu-ma?... Eu am cerul meu personal, il tin in suflet si-l scot atunci cand simt ca mi-e dor de tine...Il scot si-l las sa vorbeasca cu tine despre tine...sa-ti spuna ca mi-e dor de tine asa cum mi-ar fi de un loc pe care nu l-am vazut niciodata dar unde am simtit mereu ca trebuie sa ajung... ca de o carte pe care nu am citit-o dar in a carei poveste ma regasesc... ca de bratele in care nu m-am cuibarit niciodata dar care pentru mine au reprezentat inca de la inceput „acasa”...ca de un drum pe care nu am mers nicicand dar pe al carui parcurs il cunosc ca si cand l-as fi strabatut de mii de ori...Mi-e dor de tine ca de acel ceva nedefinit care mi-a lipsit intotdeauna dar pe care de fapt l-am avut mereu cu mine...esti ceea ce cunosc mai bine si totusi...nu te-am cunoscut inca, esti cantecul ale carui versuri imi staruie in minte desi...nu indraznesc sa-l cant ,esti fericirea ce mi-a fost promisa inca de la inceputuri, desi nerespectata pana acum...esti toate astea si cu atat mai mult...esti totul...si de aceea imi e cumplit de dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu