vineri, 9 decembrie 2011

Ganduri de Craciun..

Mai am putin si am terminat curatenia de Craciun...am fost harnicuta, ca de obicei...E mult mai usor sa faci curat in casa decat in suflet...mai ales cand se apropie sarbatorile...sufletul doare cand esti singur...Vrei sa participi si tu la bucuria generala...dar nu ai cum...parca ai fi un paria...tu nu ai dreptul sa te bucuri...poate ti se permite sa fii spectator la sarbatoarea altora...eu refuz acest statut...vreau sa fiu actorul de pe scena...Stii, imi "plac" enorm sfaturile binevoitoare: "iesi undeva cu prietenii"," "mergi cu familia de sarbatori"...Cand ai familie, sarbatorile sunt o adevarata binecuvantare...sunt pline de veselie...faci cadouri, primesti cadouri, mergi la colindat...Eu nu am familie...doar cateva jucarii de plus pe care le strang in brate de sarbatori imaginandu-mi ca nu sunt singura...Si cum aici sarbatorile se petrec in familie, iar toti cei apropiati mie au familie...raman singura...Ei...nu chiar singura...cu jucariile de plus, cu ingerul meu pazitor...cu gandurile...De obicei, de sarbatori imi inchid telefoanele...nimeni nu se gandeste cata tristete produce un telefon sau un mesaj de " Sarbatori fericite!" pentru o persoana care e singura.. nu ai pe cine imbratisa de sarbatori, nu ai cui oferi un cadou, nu ai cu cine sa stai la masa, nu ai cu cine sa mergi la colindat...e o adevarata fericire, nu-i asa?..si poate primesti zeci de asemenea mesaje...Mai bine s-ar lasa pagubasi...mai mult strica un asemenea mesaj decat lipsa lui... Ei, gata cu lamentarile...De Craciun voi inchide telefoanele, interfonul...O sa-mi imaginez ca sunt asezata pe un fotoliu larg, aproape de caldura semineului, cu laptopul in brate si voi...scrie...asa ca nu ma suna si nu-mi trimite mesaj pe telefon...nu voi raspunde...poate iti voi raspunde aici...Voi avea trei zile pentru sufletul meu...si ma voi gandi la tine...da...la tine...voi fi bucuroasa ca tu nu esti singur de Craciun...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu