duminică, 1 ianuarie 2012

La multi ani 2012 !


Doresc sa imi aduci sanatate, liniste, puterea de a trece peste toate necazurile cu zambetul pe buze, intelepciunea de a vedea mai departe decat ceilalti si forta necesara pentru a realiza toate proiectele pe care mi le-am propus.
Uite ca a venit...2012...am mancat putin peste, am baut o inghititura de sampanie...m-am sarutat sub vasc cu fotografia unui barbat inteligent, am avut cardul la mine...am imbracat pijamaua rosie...voi manca si o bucatica de tiramisu...am urat pe site "La multi ani!" celor ce erau singuri...mi-am sunat surioara...toate acestea in doar cateva minute. Cred ca am fost destul de eficienta...sper sa fiu tot asa. A...sa nu uit...nu am varsat nici o lacrima pentru anul care tocmai a trecut...nici pentru acel " El" care nu a gasit inca drumul spre mine...sa-i fie de bine...si mie...si mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu