miercuri, 14 decembrie 2011

Scrisoare pentru Mos Craciun

Draga Mos Craciun,
Nu ti-am scris pana acum niciodata...nici macar atunci cand eram copil si la scoala iti spuneau Mos  Gerila... Nu ti-am scris nu pentru ca nu mi-as fi dorit nimic...imi doream multe lucruri... dar stiam ca ai prea multe de tinut minte si ca nu ai secretara...asa ca...ma gandeam ca mai bine sa nu-ti scriu decat sa uiti sa ma treci pe lista si sa fiu dezamagita...Si, pe de alta parte, ma tot gandeam cum sa iti spun: Mos Craciun sau Mos Gerila, ca tot nu se putea hotari lumea...acasa erai Mos Craciun...un batranel modest care imi aduceai dulciuri si nuci...la scoala, la serbare erai Mos Gerila...si imi aduceai cateva napolitane...si Doamne, cat de mult ma bucuram ca nu m-ai uitat...fie ca te numeai Craciun, fie ca te numeai Gerila.
M-am hotarat sa iti scriu acum...sa te rog sa ma ajuti...vreau un Craciun asa cum am scris mai inainte...citeste si tu "Cum as vrea sa petrec Craciunul...I ". Zau, am fost tare cuminte...si merit un dar frumos de Craciun. Nu-ti cer nici un alt cadou...doar asta...un Craciun de vis, de care sa-mi amintesc toata viata.  Te sarut, Mos Craciun si te astept cu nerabdare !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu