duminică, 25 decembrie 2011

Craciun Fericit alaturi de mine !


Exista o zi in an cand putem transforma lumea intr-un taram de poveste....Craciunul... Exista o zi cand eu pot fi din nou copil cu inima deschisa, sa cant si sa dansez, sa ma bucur, sa arat dragoste tuturor, sa daruiesc cadouri, sa primesc cadouri cu entuziasm si nerabdare...Azi e ziua in care bucuria se revarsa din suflete...e ziua plina de cadouri si plina de "Te iubesc", azi e Craciunul. ....De acest Craciun  ti-am pregatit un cadou special numai si numai pentru tine... eu am sa culeg stelele de pe cer si-am sa ti le pun in ochi...si ele o sa-mi lumineze viata... Daca-ai sa numeri toti fulgii de nea care vor cadea peste tine iarna asta ai sa afli exact de cate ori m-am gandit la tine... Daca-ai sa cantaresti toata zapada din lume ai sa afli cata iubire port in suflet pentru tine... Daca-ai sa privesti in urma cand te plimbi prin zapada neatinsa ai sa-ntelegi cum arata inima mea cand te departezi de mine - o-ntindere imaculata plina doar de urmele tale...Craciun fericit alaturi de mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu