sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Flash...

Buna dimineata ! Nu am prea scris in ultima vreme...nu ca nu as fi vrut...doar ca sunt foarte ocupata cu inchiderea de an...Va trece si asta....M-am trezit ca de obicei cu noaptea-n cap...pe la 4 si ceva, dar imi amintesc foarte bine ce am visat...Se facea ca era seara...m-am indreptat spre fereastra sa vad cum e vremea afara...uitasem de "urmaritorul" meu...de cel care vine seara de seara sa priveasca spre ferestrele mele...Am dat draperia la o parte sa privesc afara...La locul bine stiut era ...el, urmaritorul,.. asa cum sta de obicei ...in masina ...cu farurile aprinse...a inceput sa transmita S.O.S. cu farurile masinii...Am tras draperia la loc...si am stins lumina...si televizorul...a plecat in cateva clipe...Asta e...am cosmaruri...si, ...din pacate nu doar uneori  in vis... Realitatea e mai teribila...si dureaza de peste zece ani...zece ani in care m-am simtit "supravegheata"...zece ani in care am fost sunata cu numar ascuns...atat pe telefonul fix, cat si pe celular...zece ani in care am fost verificata la interfon daca raspund eu sau altcineva...zece ani in care au fost perioade in care eram "insotita" de masini pe traseul de acasa la serviciu si inapoi....Poate o sa ziceti ca am luat-o razna...nici gand...am dovezi si martori...Stiu cine e persoana care face asta...Un barbat obsedat de persoana mea..., un fost coleg de serviciu... Nu am avut cu el altfel de relatii decat cele normale de colegialitate ... si nu inteleg de unde a aparut obsesia lui pentru mine. Vreau doar sa fiu lasata in pace...I-am transmis asta de multe ori...Mi-am schimbat numerele de telefon...si le-am trecut la privat...le-a aflat...De aceea stau cu telefoanele inchise, cu interfonul inchis...Ma simt sechestrata in propria mea casa...Nu pot sa fac nimic...politia nu e interesata de asta : " Ce sa va fac...sunteti o femeie frumoasa...daca nu va ameninta cu nimic si nu va face rau de atata timp, inseamna ca va iubeste...asa ca nu avem ce sa-i facem ! Incercati sa ignorati prezenta lui..." Deci...ce am de facut? Poate, dupa unii, ar trebui sa-mi ignor propria viata...Cine si ce ii da dreptul sa faca asta? Obsesia e o boala, nu e iubire...Poate ar fi cazul ca femeia cu care are o relatie sa-i faca cateva sedinte gratuite...nu de alta, dar e ...psiholog...slab psiholog, dupa parerea mea, atata timp cat nu-si da seama ce se petrece cu el....Ma bucur cand sunt plecata din tara, in vacante...acolo ma simt cu adevarat LIBERA. Vreau sa simt asta in fiecare clipa...!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu