duminică, 28 aprilie 2013

Ninsoare de aprilie


Sfarsit de aprilie...Ma trezesc devreme...n-am somn...Luna plina ma face insomniaca...O fi doar luna...ori sufletul meu care mereu cauta ceva si nu-i ajunge timpul?...Memoria imi ninge amintiri frumoase, desigur...zambete, valuri, plaja, nisipul fierbinte... Mi-e dor de iubita mea Ellada...de cafeluta frapee sorbita in tihna la malul marii urmarind miscarea jucausa a valurilor si ascultand linistea intrerupta de tipetele pescarusilor...E ceva ce face parte din mine...e ca si cum as apartine acelui loc din vremuri imemoriale...Cine stie...Cred ca am trait acolo intr-o viata anterioara...si a fost, desigur, una fericita...Aici ninge...nu cu stelute de zapada...nu. Ninge cu flori albe...de cires... Am sa ies azi sa ma bucur de ninsoare...sa-mi astampar dorul de frumos...poate asta imi va potoli putin dorul...dorul de frumoasa Ellada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu