duminică, 28 aprilie 2013

Dragul meu prieten necunoscut,


Dragul meu prieten necunoscut,
Continui să te numesc prieten, cu toate că acest cuvânt a devenit greoi acum când mă tem că am pierdut dreptul de a te mai considera asta. Şi, totuşi, sper că nu e aşa. Pentru că distanţa nu e decât o formă de a prelungi o agonie. Asta, deoarece există bariere ce ne impiedică să ne comportăm firesc şi natural şi să transmitem exact ceea ce simţim. Atunci, faptul că ne-am îndepărtat nu ar trebui să însemne neapărat că am înlăturat totul între noi. Frumuseţea a doi oameni nu se face prin diferenţele dintre ei, din contră, se dovedeşte prin felul special în care reuşesc să se apropie. Suntem oameni deosebiţi prin prietenii.
Apropierea de tine a însemnat ceva ce cuvintele nu pot exprima foarte bine. Am simţit că până şi distanţa mi-a oferit o perspectivă mai bună a lumii, din care am învăţat să apreciez lucrurile mărunte ce înainte erau trecute cu vederea. E un optimism de care duceam lipsă, sunt însăşi puterea şi curajul de a privi fiecare zi cu perechea de ochelari potrivită.
În lipsa prieteniei tale, pe care ştiu că nu am dovedit să o apreciez suficient, nu cred sincer că o să mai am încredere curând în cineva. Am nevoie de tine pentru a merge mai departe.
Cu sinceritate,
O prietena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu