sâmbătă, 18 februarie 2012

La multi ani, copilul meu drag...ingerul meu pazitor!

Ai zburat in ceruri cu aripile tale mici, cu zambetul tau mare. Ai zburat lasandu-ma singura ... cântecul durerii suna mereu...mereu... în urechile mele... Mi se rupe inima gandindu-ma ca maine ai fi implinit 20 de ani... am fi pregatit o petrecere mare, vesela, am fi invitat o multime de prieteni...Acum m-am pregatit singura pentru ziua ta...Voi sarbatori cu tine... poate  vei veni sa ma imbratisezi, voi simti cu siguranta cand vei sosi...Stiu că eşti acolo... in Rai...Am fost întotdeauna sigura de acest gand ...  ştiu...vei veni din nou în curând, simt  adesea  cum mă îmbrăţişezi cu aripile tale blande..., imi mangai fruntea si obrajii... Ştiu, simt ...ca vei veni de ziua ta..eu voi fi aici,  aşteptandu-te, stând la fereastră, doar cu muzica ingerilor pe care o ascultam impreuna. Stiu ca am mereu un inger langa mine, esti tu, dragul meu copil...mereu langa mine...in tacerea vietii mele atat de triste...in bucuria amintirilor mele...in cele mai negre clipe din viata mea...ma cuprinzi cu aripile tale blande si-mi mangai inima...am mereu un inger alaturi de mine ...un inger care-mi zambeste  si-mi da puterea de a merge mai departe. La multi ani, copilul meu drag... ingerul meu pazitor! Mama se gandeste mereu la tine.Te iubesc atat de mult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu